چرا کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر پیوست؟

کریستیانو رونالدو کاپیتان پرتغال با قراردادی به باشگاه النصر عربستان پیوست. این اتفاق پس از فسخ قرارداد این مهاجم 37 ساله با باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد رخ داد. این یک لحظه مهم برای فوتبال خاورمیانه است زیرا یکی از بزرگترین ستاره های ورزش اروپا به باشگاه مستقر در ریاض خواهد پیوست.

در خاورمیانه شور و هیجان زیادی به راه افتاد . باشگاه النصر نیز با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی با رونالدو در حالی که پیراهن این تیم را در دست دارد ابراز هیجان کرد. قرارداد بین رونالدو و باشگاه تا ژوئن 2025 است. باشگاه از این انتقال به عنوان “تاریخ در حال ساخت” استقبال می کند.

دلیل رفتن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر

رونالدو پس از فسخ قرارداد منچستریونایتد پس از یک مصاحبه تلویزیونی انفجاری که در آن از اریک تن هاگ سرمربی و مالکان باشگاه پس از نیمکت نشینی و حتی محرومیت موقت از سوی باشگاه در موارد متعدد انتقاد کرد، بازیکن آزاد بود.

او همچنین از یک جام جهانی ناامید کننده خارج شد. که در مرحله حذفی نیمکت نشین شد و پس از شکست پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش، زمین را با اشک ترک کرد.

همچنین گزارش های موجود است که کریستیانو رونالدو قبل از پیوستن به النصر عربستان منتظر تماس رئال مادرید بود.

این بازیکن 37 ساله پس از خروج پرتغال از جام جهانی در زمین تمرین رئال مادرید رویت شد. و پسر کریستیانو رونالدو جونیور نیز اولدترافورد را ترک کرده بود تا به باشگاهی برگردد که پدرش بهترین گلزن تاریخ است. با این حال، پس از 40 روز انتظار، روز جمعه، کریستیانو رونالدو یک انتقال پر سود به باشگاه النصر عربستان سعودی را تکمیل کرد.

رونالدو درباره رفتن به النصر چه گفت؟

رونالدو در بیانیه‌ای گفت که مشتاق است یک لیگ فوتبال جدید را در کشوری متفاوت تجربه کند.

این مهاجم افزود: “خوشبختم که هر آنچه را که برای بردن در فوتبال اروپا تعیین کرده ام به دست آورده ام . اکنون احساس می کنم که اکنون زمان مناسبی است تا تجربیاتم را در آسیا به اشتراک بگذارم.”

رونالدو چه پیشنهادی می تواند به باشگاه النصر بدهد؟

رونالدو 819 گل به نام خود دارد که بیش از 700 گل در فوتبال باشگاهی و بیش از 100 گل در فوتبال بین المللی میباشد. علیرغم مشکلات فصل گذشته یونایتد، رونالدوی مسن نشان داد که هنوز مقداری سوخت در مخزن باقی مانده است و با 24 گل که 18 گل آن در لیگ برتر به ثمر رسید، بهترین گلزن شد.

در قطر، او اولین بازیکنی بود که در پنج جام جهانی گلزنی کرد، اما پس از رسیدن پرتغال به مرحله حذفی، خیلی زود جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا