فال متولدین تیرماه و خصوصیات و سنگهای ماه تولد

تیر ماهی عزیز

متولدین تیرماه و عکس خرچنگ

متولدین عزیز تیرماهی اگر یکی از اعضای خانواده تان پیش شما دردودل می کند. مرهم دردهای او باشید اما نگذارید که ناراحتی ها او روی شما نیز تاثیر منفی بگذارد. شما فرد مهربانی هستید که دیگران می توانند روی شما حساب باز کنند اما تمام خودتان را صرف دیگران نکنید آن وقت چیزی برای خودتان باقی نخواهد ماند. پس تعادل را رعایت کنید.

 اگر هدفی برای روزهای آتی خود در سر دارید، از همین حالا برای آن برنامه ریزی کنید. در غیر این صورت آن را از به سادگی از دست خواهید داد. برای اضطراب مدامتان با یک پزشک مشورت کنید. مشکل برطرف می شود. به کار بزرگی دست می زنید. روی این کار تمرکز کنید تا نهایت رضایت را از آن داشته باشید به زودی کنترل دنیایتان را در دستانتان خواهید گرفت. کافی است کمی صبور باشید.

احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.در خصوص توصیه های اجتماعی: حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود.

برای متولدین تیر ماه درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نیاز به صبر و استقامت بیشتری دارید. باید خوب به مشكلات مالی‌ات فكر كنید، منشاء آن را پیدا كنید و تحولی در وضعیت اقتصادی‌اتان ایجاد كنید.

رنگ شانس

تیرماهی زیبا رنگ شانس شما:سفید،نقره ای و آبی نیلی

اعداد شانس شما عدد:

2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال

خانمها و آقایون متولدین خوش شانس تیرماهی روز اقبال شما دوشنبه است.

همراهان مناسب:

اردبیهشت، اسفند و آبان همراهان خوبی برای شما هستند.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا