راز اعداد نیکولا‌تسلا (3،6،9)

نیکولا تسلا با کشف شکوه اعداد ۳، ۶ و ۹ الهام بخش بسیاری بود.

میتوان اظهارکرد نظریه اعداد نیکولا تسلا کلید موفقیت در جهان هستی را در دست دارد.
آیا ممکن است که این اعداد در تجلی خواسته‌های انسانها نقش موثری داشته باشند؟!؟ برای درک این نظریه باید تفکر اصلی نیکولا تسلا را درک کرد.

در ذهن نیکولا تسلا، ایده‌ها و خلاقیت‌های بسیار زیادی وجود داشت که وی را به سمت اختراعات جدید و واقعی، سوق می‌داد. یکی از مهمترین خصوصیات وی، کشف و مهار برخی از اسرار جهان بود. وی معتقد بود که می‌توان تمامی این کارها را با اعداد ۳،۶ و ۹ انجام داد.

راز اعداد نیکولا تسلا

شاید بپرسید که راز اعداد تسلا چیست و چرا نیکولا تسلا از این اعداد با عنوان کلید جهان یاد کرد؟! نیکولا تسلا شیفته‌ی عدد ۳ بود. وی معتقد بود که اسرار جهان در این اعداد قراردارد. در تاریخ می‌توان شاهد ۳ ‌های بسیار زیادی بود.
مثلث‌ها
شکل گیری ستاره‌ها
سلول‌های جنینی
اتم‌های تشکیل شده از سه زیر اتمی (پروتون، نوترون، الکترون)
گذشته، حال و آینده
اهرام
تثلیث‌های مختلف مانند: پدر، پسر و روح القدس و غیره.

در این بین نیکولا تسلا به ( انرژی، فرکانس و ارتعاش) نیز اشاره نموده است.
بسیاری از افراد برای دستیابی به اهداف بزرگ خود، از این نظریه استفاده می‌کنند.

به این روش که خواسته‌ی مورد نظر خود را:

سه بار در صبح
شش بار در ظهر
نه بار در عصر

می‌نویسند و تکرار می‌کنند. اعتقاد گروهی از افراد بر این است که راز اعداد تسلا در تجلی خواسته‌های آنها است.

عدد سه ، شش و نه در قرآن و کد مخفی تسلا

ثلاث که معادل عربی عدد سه است، ۱۷ بار در ۱۶ آیه و مرتبط با ۱۳ موضوع در قرآن ذکر شده است. می توان از عدد سه در قرآن به موضوعات زیر توجه کرد:

۱ – نفی شرک و قائل شدن به اقانیم سه‌گانه اب و ابن و روح‌القدس.

۲ – عدّه طلاق که سه طُهر است.

۳ – کفّاره قربانی به این ترتیب که اگر کسی در ایام حج نتوانست قربانی کند باید ۱۰ روز، روزه بگیرد؛ سه روز در ایام حج و ۷ روز پس از بازگشت.

۴ – فرزنددار شدن زکریا، به این ترتیب که خداوند در دوران پیری به او مژده آن را داد و او که از این امر شگفت‌زده شده بود از خدا خواست تا نشانه‌ای برایش قرار دهد. خداوند هم این نشانه را قرار داد که تا سه روز نتواند با مردم سخن بگوید، در حالی که صحیح و سالم بود.

۵ – متخلفان از جنگ تبوک که سه نفر بودند: کعب بن مالک، هلال بن امیه و مراره بن ربیع.

۶ – آفرینش انسان در تاریکی های سه‌گانه؛ خداوند انسان را در تاریکی شکم و رحم و پرده نازک دور تا دور جنین می‌آفریند.

8 – گروه‌بندی انسانها در قیامت، مردم در روز قیامت سه صنف و گروه هستند: اصحاب یمین، اصحاب شمال و سابقون.

9 – شمار احتمالی اصحاب کهف.

10 – علم و احاطه خداوند به نجوا و سخنان درِ گوشی.(چشم سوم در قرآن)

11 – عدد شش، هفت مرتبه در قرآن آمده است و در همه موارد با آفرینش آسمانها و زمین مرتبط است.

12 – معجزات نُه‌گانه حضرت موسی (ع) که منظور از این معجزات تنها معجزاتی است که در برابر فرعون آورده شده است که عبارتند از عصا، ید بیضا، طوفان، ملخ، قورباغه، آفت نباتی، خون، قحطی و کمبود میوه‌ها.

13 – پی‌کنندگان ناقه صالح در شهر حجر که ۹ نفر بوده‌اند.

راز اعداد تسلا در طبیعت

راز اعداد نیکلا تسلا در بسیاری از رویدادهای طبیعت وجود دارند، اعداد ۳۶۹ یک واقعیت اساسی با نام  زبان جهانی ریاضیات را حاصل می‌شود که برای بسیاری هنوز ناشناخته است.

تسلا عددهای مربوط به وقایع جهان را مورد بررسی و محاسبه قرار داد از جمله آنان می‌توان به اعداد حاصل از شکل‌گیری ارگان و یا سلول‌های جنینی نام برد،حتی در زمینه‌های دیگری نیز مثل برنامه‌ریزی‌های خدا می‌توان رمزهایی از این اعداد را مشاهده کنیم.

این اعداد نشان‌دهنده‌ی یک انرژی در ابعادی بالاتر هستند که بر دیگر اعداد موجود در این الگو تاثیر می‌گذارند. در واقع اعداد ۳۶۹ یک کلید مخفی برای انرژی آزاد است که نیکلا تسلا تا آخرین لحظه های عمرش نیز در مورد آن تحقیق می کرد.

کلید جهان در دست اعداد تسلا

چقدر به راز اعداد تسلا و دستیابی به اهداف بزرگ خود، اعتقاد دارید؟! تاکنون به رفتار افراد نابغه توجه نموده‌اید؟! این افراد به مواردی توجه می‌کنند که افراد عادی به راحتی از کنار آنها عبور کرده و هرگز به آنها توجه نمی‌کنند.

این موضوع یکی از خصوصیات برجسته‌ی رفتاری در نیکولا تسلا بود. وی بسیار پیش‌تر از تولید انرژی الکتریکی، پتانسیل برق را تصور کرده بود. کسی چه می‌داند، شاید اندیشه‌ی برخی از نابغه‌هایی که به راز اعداد تسلا ایمان دارند، نگهداری از آب در سطح جهان است؟!؟ برای دستیابی به اندیشه‌های بزرگی همچون تولید انرژی الکتریکی، نیازمند صرف زمان‌های طولانی برای آزمایش‌های مرموز و بی‌شمار خواهید بود. برای این منظور می‌توان به یکی از ضرب المثل‌های معروف که توسط نیکولا تسلا تکرار می‌شد، اشاره نمود:

“ذهن‌های بزرگ، همیشه کنجکاو هستند.”

اهمیت و راز اعداد تسلا در چیست؟

نیکولا تسلا می‌خواست با ذکر اهمیت راز اعداد تسلا، چه چیزی را به جهانیان بفهماند؟! یکی از رازهای شگفت انگیزی که این اعداد در بر دارند، یکسان بودن آنها در سطح جهان است. این اعداد اگرچه از طیف گسترده و وسیعی برخوردار هستند اما، در همه جای جهان یکسان خواهند بود. به دوران تحصیلی خود بیندیشید!!

یکی از مهمترین و ارزشمندترین دروس خود را نام ببرید!! قطعا شما نیز از درس ریاضی یاد می‌کنید. از این رو می‌توان به قدرت اعداد ۳، ۶ و ۹ پی برد.

با توجه به تاریخچه‌ی بسیار غنی و پر اهمیت ریاضیات، می‌توان گفت که: ریاضیات و یا همان اعداد، مهد تمام آفرینش‌ها است. با کمی توجه به خلقت گیاهان و موجودات و …، می‌توان دریافت که این جهان از الگوی هندسی طلایی برخوردار است.

۱+۱=۲
۲+۲=۴
۴+۴=۸
۸+۸=۱۶ → ۱+۶=۷
۱۶+۱۶=۳۲ → ۳+۲=۵
۳۲+۳۲=۶۴ → ۶+۴=۱۰ → ۱+۰=۱

با دنبال کردن این فرایند همچنان می‌توانید شاهد تکرار اعداد ۱، ۲، ۴، ۵، ۷ و ۸ باشیم. یکی از نکات حیرت انگیز در این الگوی بسیار جذاب، مفقود شدن اعداد ۳،۶ و ۹ است. برای این منظور می‌توان به نظریه مارکو رودین اشاره کرد.

وی معتقد بود که این اعداد بیانگر یک بردار هستند که از بعد سوم تا بعد چهارم آن را میدان شار می‌نامند. این میدان از انرژی ابعادی بالاتری برخوردار است که بر روی میدان شش نقطه‌ای (۱، ۲، ۴، ۵، ۷، ۸) موثر است.

اگر در این بین از عدد ۳ شروع کنید، چه می‌بینید؟!؟

۳+۳=۶
۶+۶=۱۲ → ۱+۲=۳
۱۲+۱۲=۲۴ → ۲+۴=۶

نکته عجیب و راز اعداد تسلا در این الگوی خاص چیست؟!؟ در این الگو خبری از عدد ۹ نیست. در بسیاری از تحقیقات، شواهد به ما اهمیت وجود ۳ و ۶ را نشان داده‌اند. صور فلکی، اهرام مصر و … به نوعی بیانگر اعداد ۳ و ۶ بوده‌اند. نمی‌توان گفت که: این چیدمان به صورت تصادفی رخ داده است. هر کدام از این نحوه‌ی خلق و تولید، برنامه ریزی دقیقی را در بر داشته است.

چگونه از اعداد ۳۶۹ استفاده کنیم

اما راز اعداد تسلا در استفاده از آنها نیز نهفته است. برای استفاده از اعداد تسلا باید تکنیک خاصی را به کار ببرید. در این صورت می‌توانید به منبع مستقیم کائنات دست یابید. از تکنیک‌های استفاده از این اعداد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. تکنیک استفاده از شماره ۳:

در تکنیک استفاده از این اعداد، اشاره شده است که عدد سه، به عنوان ریشه کائنات شناخته شده است. لذا شما با درک قدرت این عدد، می‌توانید به تمامی خواسته‌های خود، دست یابید. این عدد به منبع مستقیم کائنات مربوط می‌باشد.

۲. تکنیک استفاده از شماره ۶:

از دیگر اعداد مهم تسلا که با درک قدرت آن می‌توانید تاثیر بسزایی بر روی باز کردن درب مخفی کائنات داشته باشید، عدد ۶ است. این عدد بیانگر قدرت درونی می‌باشد. با بیدار شدن قدرت درونی افراد، شاهد افزایش انرژی برای دستیابی به پاسخ‌های مناسب برای خواسته‌های خود، خواهید بود. این انرژی به نوعی برطرف کننده‌ی موانع آینده نیز به شمار می‌رود.

۳. تکنیک استفاده از شماره ۹:

برای قدم گذاشتن به آینده و گذر از گذشته و حال به بهترین نحو، درک قدرت پذیرش این عدد، بسیار مهم است. این عدد در قطع ارتباط شما با گذشته، بسیار تاثیرگذار است. با قدرت این عدد می‌توانید در افزایش اعتماد به نفس و کاهش احساسات منفی برای دستیابی به فرصت‌های جدید در آینده، تاثیرگذار باشید.

با ترکیب اعداد تسلا، می‌‎توانید به راز بزرگ آنها و بازگشایی درب مخفی کائنات دست یابید. این اعداد می‌توانند شما را در جذب آرزوهای خوب، همراهی نمایند.

اما نکته اینجاست که باید به آنها ایمان داشته باشید. استفاده‌ی منظم و هماهنگ از این اعداد می‌تواند شما را در باز کردن درب مخفی کائنات، همراهی نماید.

تکنیک‌های مهم در استفاده از اعداد ۳۶۹

برای اینکه بتوانید به اهداف و خواسته‌های ارزشمند خود دست یابید، کافیست که به نکات مهم در استفاده از اعداد تسلا، توجه نمایید. از جمله این نکات عبارتند از:

هدف خود را مشخص نمایید. (به بیان دیگر هدف را در ذهن خود پر رنگ و روشن نمایید.)

اهداف خود را واقع بینانه دنبال کنید.

هدف واقعی خود را روزانه به مدت ۶۸ ثانیه در ذهن خود مجسم کنید. (۴ دور ۱۷ ثانیه‌ای، ۱۷+۱۷+۱۷+۱۷)

به هدف خود انرژی تزریق کنید.

هدف خود را روزانه بنویسید. بهتر است روزانه به مدت ۱۷ ثانیه و یا بیشتر،را صرف نوشتن هدف خود کنید.

این روال را به مدت ۲۱ روز انجام دهید.

پس از هر بار نوشتن، از کائنات تشکر کنید.

مهمترین مسئله در استفاده از این روش، مشخص نمودن هدف و استفاده از روش‌های ۳۶۹ برای تجلی و دستیابی به آنها است. این روش شما را تشویق می‌کند که روش‌های متفاوت دستیابی به اهداف را ببینید و از آنها برای دستیابی به خواسته‌های خود، استفاده کنید.

سخن پایانی

نیکولا تسلا خالق اعداد تسلا بود و معتقد بود که این اعداد، اعداد الهی هستند.

بسیاری از افراد با تکیه به این قانون و ایمان و اعتقاد به آن، به پیشبرد اهداف خود کمک کرده‌اند. این اعداد می‌توانند مانند یک آهنربای بسیار قوی، اتفاقات مثبت و منفی را به سمت زندگی شما جذب خواهند نمود.

این شما هستید که اتفاقات منفی و یا مثبت زندگی خود را انتخاب می‌کنید.

نیکولا تسلا با ارائه‌ی این اعداد و بیان راز اعداد تسلا، سعی داشت بگوید که شما می‌توانید برای پیشبرد اهداف خود به قدرت بالایی دست یابید.
با پی بردن به راز اعداد تسلا و استفاده از آن در تمامی مراحل زندگی خود، می‌توانید آرامش، رفاه، سلامتی و … را به سمت خود جذب نمایید.

یکی از موارد قابل توجه این است که قانون جذب همیشه کاربردی خواهد بود. حتما شما هم تجربه کرده‌اید که به برخی از موارد فکر کرده‌اید و بر روی آن تمرکز نموده‌اید.در این صورت آن را به سمت خود جذب کرده‌اید. با تکیه به استفاده‌ی صحیح از قانون جذب و راز اعداد ۳۶۹ می‌توانید به هر آنچه در ذهن می‌پرورانید، دست یابید. قدرت ذهن، تکرار و تجسم را دست کم نگیرید. از این قانون می‌توانید برای موفقیت‌های بزرگ خود، استفاده کنید.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا