فال متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی عزیز بخوان فالت را

متولدین شهریور ماه حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود جو، خجول، ساعی و کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمندند.

همچنین قابل انعطاف، وسواسی، پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه روی، کمک رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام نشدنی، بی ریا و بی تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حیا، ثابت قدم، مورد حسد قرار می‌گیرند. دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی خورند، فرشته خو، خیلی درس خوان، چابک، خیال پرداز، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، پر توقّع، اهل همدردی، زود رنج، قاطع، دور اندیش، و خرده ‌گیر و خورده بین هستند.

در زمان تولد شما خورشید در علامت زمینی (دختر باکره) که سمبل ماه شهریور می باشد بوده است. سیاره هادی شما، مرکوری، بر مغز و اعصاب حکومت می کند. در نتیجه ترکیب غریبی از یک موجود زمینی و اهل عمل و یک موجود اسرار آمیز و ترکیبی ازیک موجود اهل کسب وکار و در عین حال هنری هستید.

فال حافظ شهریور ماهی

به بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا
فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد
به صدر مصطبه‌ام می‌نشاند اکنون دوست
گدای شهر نگه کن که میر مجلس شد

شهریور ماه و فال حافظ
فال حافظ

حافظ شیرازی درباره متولدین شهریور ماه می گوید: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این است که خودت نمی خواستی.

تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.

رازهای رفتاری متولد شهریور

یک زندگی آرام و بدون ماجرا؛ متولدین شهریور ماه برای ارضای خواسته‌های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل میکنند.

آنها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابلشان هستند و در کنار آنها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل نیز با آنها باید رفتار کنید.

از آن جا که آنها از به هم ریختگی، بی‌نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگیشان را تمیز و مرتب نگه دارید. آنها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزانشان نیستند، باید به اطمینان برسند که شما صمیمی‌ترین و بهترین دوستشان نیز هستید.

به زور خوراکی ای به آنها ندهید که دوست ندارند چون آنها نسبت به برنامه غذایی و سلامت و تندرستی شان بسیار حساس هستند.

آنها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون دردسرند، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار بگیرند.

خصوصیات مردان متولدین شهریور ماه

شهریور ماه و عکس دلنوشته
مردی از دیار شهریور

مردان شهریوری کاملاً وسواسی و حساس هستند. شما باید مراقب آنچه می گویید باشید تا روح لطیف آن ها نشکند. به راحتی عصبانیت خود را مخفی کرده و طوری جلوی چشم همه نمایش می‌دهند که انگار اتفاقی نیفتاده است. شاید بهتر باشد قبل از بیان هر چیزی خوب فکر کنید.

متولد شهریور، بدون توجه به هر چیزی همیشه به حقیقت پایبند خواهد بود. او هرگز وفاداری خود را ترک نمی کند و همیشه از آنچه درست است دفاع می کند. هیچ قدرتی در این دنیا نمی تواند او را بترساند تا از فردی دروغگو و ریاکار حمایت کند. مرد شهریوری به تخیلات و خرافات اعتقاد دارد. آنها می دانند زندگی سختی هایی دارد و تظاهر نمی کند که در یک دنیای فانتزی زندگی می کند.

دیدگاه مردان شهریوری به زندگی 

مردان شهریوری در اوج احساس سرافرازی و شکوفایی و موفقیت خود میخواهند آرامش داشته باشند و این احساسات را در آرام بودن جستجو می کنند. هیجان و شور و شوق زندگی در این دسته از افراد مثل مزه کردن از زندگی است . بنابراین با تمام شور و شوق هر چه که دوست دارند را تجربه می کنند ولی در عین حال بسیار آرام و متین هستند.

ویژگی ای منفی مرد شهریور

این مردان وسواسی، ایرادی، احساسی، جنجالی، عصبی، غصه خور، دلشوره ای و نگران، نق نقو، بی رحم، سختگیر، حساس، کهنه گرا و محافظه کارند. 

خصوصیات زنان شهریور ماهی

شهریور ماه و نماد عکس زن متولد آن
زن زیبای شهریوری

اگر به دنبال شناخت یک زن با خصوصیات مادرانه و در عین حال کاملاً مهربان هستید مطالعه طالع زنان متولد شهریور در ایرانکده برایتان خالی از لطف نمیباشد. زنان متولد شهریور، زنانی (مهربان صمیمی و با درک و شعوری بالا) که در شناخت خود و دیگران در تلاشی مداوم هستند. اما خصوصیات آنها تنها این نیست.

از نظر کهن الگوهای یونگ نیز زنان متولد شهریور ماه یکی از نیازهای اساسی خود را درک و همدلی با دیگران میدانند، صمیمی هستند و تمام تلاش خود را در برقراری یک رابطه صمیمانه، استوار و مهربانانه با دیگران به کار میبندند.

بانوان متولد شهریور به دلیل خصوصیات اخلاقی منظم و اصولی خود قطعاً معاشران کمی دارند. اما نکته مهم در انتخابشان از دوست و معاشرانشان این است که بسیار دقیق هستند، قطعاً شما نمیتوانید زن متولد شهریور ماه را با فردی که از خصوصیات اخلاقی او بسیار دور است ببینید. زیرا یک زن متولد شهریور ماه در انتخابش دقت می‌کند و سعی در داشتن بهترین ها دارد. بی بندوباری، جلف بودن و بی تفاوت بودن از مواردی است که یک زن متولد شهریور ماه از آن دوری میکند و به دنبال روابطی عمیق با پایه و اصولی است.

نماد ماه تولد شهریور

شهریور ماه و عکس سنگ ماه تولد
سنگ های زیبای شهریوری ها
  • شعار: من تجزیه و تحلیل می‌کنم
  • سنگ خوش‌یمن: عقیق سبز
  • عنصر وجود: خاک
  • متولد: بالغ طبیعت
  • سمبل: فرشته
  • ستاره حاکم: ولکان و مرکوری
  • شخصیت: راوی
  • فلز وجود: پلاتین
  • رنگ محبوب: سایه ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای
  • عدد خوش‌یمن: ۵
  • گل محبوب: Forgetmenot
  • روز مبارک: چهارشنبه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا