فال متولدین مهر ماه و خصوصیات و سنگهای ماه تولد

مهر ماهی عزیز بخوان فالت را

در مهر ماه شما انرژی مضاعفی خواهید داشت که می توانید روابطتان را بهبود دهید و با بهبود روابط خود در کارتان پیشرفت کنید. یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد زیرا در این ماه تاثیرات سیارات برای شما پرشورتر می شوند. در این ماه یکی از همکاران از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده می‌کند، شما باید به همه اعتماد نکنید.

خود را در آرامش نگه دارید و کارها را آسان تر بگیرید چون بخت با شما یار است. از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید و دلتان را همانند آینه، صاف کنید. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید.

گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید. با فکر به گذشته زمان را از دست ندهید و با صداقت به زندگی تان گرما ببخشید و سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید

خصوصیات مردان مهرماهی

مهر ماه و عکس ماه تولد مرد ترازو به دست
مرد مهر ماهی

از خصوصیات اصلی مرد متولد مهر اینست که از او پند و اندرز‌‌‌‌های بسیاری دریافت خواهید کرد. در شناخت مردان متولد مهر ماه متوجه می‌شویم که تفاوت‌‌‌‌های زیادی با خصوصیات زن متولد مهر ماه وجود خواهد داشت. برای تمامی مشکلات شما راه حلی دارد و برای تمام پرسش‌‌‌‌های شما پاسخی می‌یابد. هیچگاه توقع نداشته باشید که به همه رویا‌‌‌‌های دخترانه شما پاسخ بدهد و آنها را بر آورده سازد. او بعضی از آنها را تغییر می‌دهد و درباره بقیه آنها با شما بحث می‌کند. مرد متولد مهر ممکن است بعضی اوقات عصبانی و اخمو باشد و عادت او به این که راجع به هر چیز از جمله عشق برای شما استدلال کند. حوصله تان را سر ببرد یا اینکه مغلوبتان کند. این از خصوصیات مردان متولد مهر ماه است.

خصوصیات زنان مهر ماهی

مهر ماه و زن در دست ترازو دارد
زن مهر ماهی

زن متولد مهر فردی احساساتی، دل نازک، خلاق، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات، زیورآلات و لباسهای زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس خوشش می آید و به دنبال یک زندگی پر تجمل می باشد. از هدایای گرانبها خیلی لذت می برد و به اشیاء عتیقه بسیار علاقه دارد.

او به زندگی با دیدی رمانتیک می نگرد و تا حدودی بدبین و منفی باف است. خیلی با احتیاط با دیگران روبرو می شود و از هرگونه تعجیل در رفتار بدش می آید. او آدمی با ملاحظه و متین است و دوست دارد دیگران نیز رفتاری توام با ظرافت و متانت با او داشته باشند.

زن متولد مهر ذاتاً مادر نیست هرچند كه بیشترین تلاشش را می كند . با این همه او مادری است كه یك دفعه ناپدید می شود. زن مهر باید یاد بگیرد كه مهر و محبت را از خانه شروع كند. در مواقع نادر كه در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

وقتی بچه ها زبان باز می كنند ، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با كتاب آشنا كرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد. وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می كند. بو، مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می كند و مجبور می شود نزدیك لگن بچه دستگاه تهویه هوا كار بگذارد .

رنگ متولد مهر

سیاره متولد ماه مهر ونوس است و تحت تاثیر رنگ‌های سفید، سبز و آبی قرار دارد. برای رسیدن به روز‌های مطلوب‌تر جمعه‌ها سراغ رنگ کرمی بروید.

سنگهای ماه تولد مهر

مهر ماه و عکس سنگهای ماه تولد
سنگ‌های مهر ماهی

اوپال سنگ اصلی ماه تولد مهر است. همچنین لاجورد-زبرجد-یاقوت کبود و عقیق به عنوان سنگ ماه مهر می باشند. این سنگها بیشترین ارتباط را با ستاره نجومی مهر ماه یعنی ونوس دارند. درنتیجه متولدین مهر می توانند با استفاده از آنها انرژی کائنات را به خود جذب کنند.

عدد شانس متولدین مهر

متولدین مهر شخصیت های ایده آلی هستند که دارای مهارت های اجتماعی قوی، جذاب و زیبا هستند. اعداد شانس متولدین مهر ماه شامل شماره۷؛ ۲۰؛ ۵۵؛ ۷۷ و ۸۶ میشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا