شمارش معکوس مبارزه حسن یزدانی و دیوید‌‌ تیلور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیوید تیلور به رقابت دوباره با حسن یزدانی واکنش نشان دادو تیلوراظهارنمود خوشحالم که رقیبم حسن یزدانی هستم. مسابقات جهانی کشتی آزاد اواسط شهریور به میزبانی صربستان برگزار خواهد شد که احتمال این رویارویی برای پنجمین بار در فینال وجود دارد.

ملی‌پوش کشتی آزاد آمریکا گفت: از مبارزه با حسن یزدانی و مسابقه‌ای در سطح بالا لذت می‌برم.

دیوید تیلور در گفتگویی تصویر با سایت آمریکایی Flowrestling، عنوان کرد:

من در تمامی طول عمرم در بزرگترین مسابقات با بزرگترین رقبا، کشتی گرفتم. تا آنجا که یادم می آید من در مسابقات شرکت کردم تا با بهترین ها رقابت کنم. من به این مسابقات رفتم که بهترین کشتی گیر باشم که البته از مبارزه با حسن یزدانی، رقابت تنگاتنگ و مسابقه در بالاترین سطح و حریفان عالی لذت می‌برم.

تیلور درباره حسن یزدانی نیز گفت: یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی گیر در بهترین تورنمنت ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم. و

این آزادکار آمریکا که در المپیک توکیو طلا گرفته بود، افزود:

یزدانی بسیار با انگیزه در این مسابقه شرکت می کند و او از من جوان تر است بنابراین مطمئناً عطش پیروزی خواهد داشت. او این فرصت را دارد که مدال طلا را ببرد. من مطمئنم مبارزه با او دوباره رقابتی خواهد بود.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا